Dimecres 8-7-2015
10:00 h – 14:00 h:
Comencem aquest tercer dia amb les bases i la veu també feta. Però avui i demà encara falta acabar de posar color al quadre.
Aquests colors primer els ha posat en Pep Poblet amb el seu saxo soprà en els temes “Aquellas pequeñas cosas “ i “ A la sombra de un león “ que curiosament ell mateix havia acompanyat a l’ Ana Belén de gira tocant aquest tema amb ella.
Amb la seva alegria i energia que es contagia ràpidament ha posat el seu granet de sorra per fer més elegants aquests temes.
Moltes gràcies Pep per la teva col.laboració.
Després d’ en Pep sona el timbre de l’ estudi. Una altra col.laboració especial.
Enric Canada per posar percusions en alguns temes.
- “ Se’n va anar “ .
- “ Te quiero “ .
- “ Això que en diuen estar enamorat “.
- “ Aquellas pequeñas cosas”.
Aquest últim tema també ell va acompanyar de gira al mateix Joan Manel Serrat.
Estic en un núvol, no sóc conscient de tot el que està passant en aquests pocs dies. Suposo que ho aniré digerint poc a poc.
Moltes gràcies Enric pel teu granet de sorra.
Despedim a l’ Enric i comencem la mescla de tres temes. Això ja va agafant uns colors i matisos molt macos.
Fi d’una altra jornada intensa i profitosa.
Gràcies a tots no sabeu lo feliç que em sento.
Bona nit. Continuará…
Si vols anar sabent noticies d’ aquest projecte subscriu-te a aquesta web en el botó que trobaràs a la part inferior dreta de cada plana que posa SEGUIR. Gràcies.